...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Monday, September 05, 2005

Rembak Yang Terkantoi-Episod 1

Aku menolak troli yang membawa Aiman di sekitar ruang kedai di dalam
pasaraya Giant. Sengaja aku malas nak mendukung dia sebab kadangkala lenguh
jugak tangan ni memegang budak yang semakin membesar tu. Ad plak sibuk
membelek2 kasut yang dipamerkan di situ, dan bagi memudahkan Ad mendapatkan
barangan yang dia mahu, maka terpaksala aku melayan karenah si Aiman yang
begitu nakal hendak mencapai apa2 barangan yang ada di sekeliling dia.

Sesudah Ad mendapatkan kasut yang dia hendak, kami menolak troli ke sudut
makanan. Rasa hendak membeli roti atau makanan yg boleh menarik minat Aiman
daripada kebosanan. Apa taknya, kalo dia tak dapat apa yg dia nak, mesti
dia meronta2 dan jika tidak diikutkan kemahuan dia, silap2 boleh meraung di
tengah2 orang ramai tu.

"Saya masih tak boleh nak hilangkan kemarahan saya pada awak semalam. Saya
tetap terbayangkan apa yg telah berlaku antara awak dengan Nazri malam tu.
Sakit hati saya tau,"Ad dah mula membangkitkan isu yang berlaku Jumaat
lepas.

Aku tetap diam membisu. Sambil membelek2 sushi yang ada di depan mata.
Memilih mana satu yang berkenan. Lalu menyuruh cashier membungkus apa yg
telah aku pilih. Sekeping sushi aku bukak dan disuapkan secebis nasi ke
dalam mulut Aiman yang dari tadi meronta-ronta ingin mendapatkan makanan
tersebut dari tangan aku.

"Kan saya dah bagitau kt awak, saya dan Nazri tu takde apa-apa la. Semua yg
berlaku secara accidentally. Tak terniat pun saya nak buat something dgn
dia malam tu. Lagipun kitorg tak buat berat2 pon. I just masturbated
him!,"aku mula bersuara. Tak tahan lagi dengan bebelan Ad yang sejak
kelmarin tidak sudah2 menyuarakan ketidakpuasan hati dia.

"Ohhh...awak just mastubated him la...itu ke yg di namakan tidak ada apa2
yg berlaku? Sudahlah, awak dah tipu saya...awak kata awak akan setia dengan
saya...tp mana janji2 awak tu? Saya terasa hina dengan apa yg awak dah buat
tau tak," Ad masih tidak puas hati dengan aku. Namun disebabkan suasana di
Giant agak crowded maka aku biarkan Ad dengan bebelannya sesorang. Aku cuma
mampu diam. Sebab pada aku itulah ubat yang paling mujarab bagi mengelakkan
Ad terus blow up.

Sesudah mendapatkan barangan yang dikehendaki, kitorg mula bergerak keluar.
Keretaku meluncur laju meninggalkan Ad dan Aiman di rumahnya. Aku gembira
dan bersyukur yang Ad masih dapat menerima aku walaupun dia tau yang aku
dah curang padanya. Tetapi aku tak tahan bilamana Ad menyatakan yang
dirinya sentiasa terbayangkan apa yg telah aku lakukan. Dia dia akan terus
mengungkit dan mengungkit.....

Aku memandu berhati-hati dalam keadaan jalanraya yang agak licin. Namun
kepala otak aku sentiasa bercelaru. Dan kekadang menyesal atas apa yg telah
berlaku. Semuanya gara2 peristiwa yang berlaku antara aku dengan salah
seorang officemate yg PLU.

...............to be continued

3 Comments:

At Mon Sep 05, 06:33:00 PM 2005, Blogger Unknown said...

Hmmm....what really happened??? Bila?? Did u tell Ad?
Aiyyooo u ols.... ni yg susah nak jaga PLU relationship nih, veryd er tak loyal! lainlah kalau dua dua okay to do that, kan?? **matilaaa mak!

Anyway, hope evrything going well with u two.... sayang kalau lepaskan dia, kan?

 
At Wed Sep 07, 01:39:00 PM 2005, Anonymous Anonymous said...

"I just masturbated
him!" sgt tak ada apa-apa kan.. just masturbate him ajer.. hehehe..
Mesti bengkek jer si Ad..

Btw, aku mungkin AKAN turun JB esp Pasir Gudang. Paling cepat mungkin (MUNGKIN!) next week. Ko ada masa free tak?.. nak jumpe adik ipar baru tak? hehe..

 
At Sun Oct 16, 06:55:00 PM 2005, Blogger Nurlea Laurielle said...

Aiyoyoh! Mek pong tak paham. Motif nak kekeycoh just kerna "masturbated him" only? Tanya siket si Ad tu, mana u nak? I screwed around with him or just masturbated him? and tell him NO for the answer of "Dua dua tannak" - he has to choose one. HAHAH. serious u ols. Ape la sangat masturbasikan org lain, kan? Bukannye cikloi or ciktut pon. Over tau. Hehehe

 

Post a Comment

<< Home