...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Friday, July 15, 2005

Kerja oh kerjaa....

Minggu ni kerja di pejabat teruk sket....banyak benda nak kena catch up...
semalam aku tertido dr jam 7.30 mlm sampai 4.30 pagi...dah tu hanset aku
offkan...sbb ingatkan aku tido kejap jer..rupa rupanya....
tak tau nak wat apa aku pun bukak la astro...layan punya layan pas tu
tertido semula sampai ke jam 7 pagi...

pastu aku terbangun lagi bila ada incoming sms. rupanya Adriey marah kt aku
sbb aku off kan hp tu semalam ...

terpaksa la pulak aku cerita panjang lebar ttg apa yg berlaku....ntah
kenapa kekadang dia selalu pikir yg bukan2 pasai aku...walaupun aku banyak
kali bgtau dia yang jangan sesekali buat jangkaan buruk tentang aku....

tp semua dah ok da...esok atau ahad mungkin kitorg nak ke rumah family
angkat dia kt Kulai...musim buah tengah melebat kt sana...nyumm nyumm....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home