...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Friday, July 01, 2005

Menuju Puncak....

Petang semalam aku menemani Adriey ke workshop...kerete dia kena servis.
Maklumlah hari ni nak jalan jauh.

Aku amik cuti half day ari ni. Kitorang akan bertolak ke Pahang jam 2
petang ni dan tido semalaman di kampung. Tengahari esok(Sabtu) dalam jam 12
baru bertolak ke Genting (excited giler ni)....aku dah buat reservation kt
First World Hotel dan kena check in jam 3 ptg...tp sengaja jer la datang
awal sbb maybe boleh check- in awal. Lagipun dari kampung ke Genting just
amik masa 40minit jer....

Walau apapun, aku benar harapkan yang percutian yang pertama ni benar2
berjaya, dalam erti kata yang lain, aku dapat membuatkan Adriey
bahagia....dah banyak kali dia makan hati dgn aku selama ni..Dia pun aku
nampak heppi sgt nak ke kampung aku...

Insyaallah, akan aku upload gambar2 percutian kitorg ni nanti kt sini...

1 Comments:

At Fri Jul 01, 05:28:00 PM 2005, Blogger Unknown said...

Good luck dan semoga u ols akan dapat bersama sama dlm suasana yang romantik dan damai. Take the full advantage of this quality time together!

 

Post a Comment

<< Home