...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Monday, July 11, 2005

Kerja-Kerja Yang Memeritkan

Sepanjang minggu lalu aku mengalami tekanan kerja yang begitu teruk sekali.
Minggu itu merupakan minggu yang membebankan...terdapat beberapa mistake
dalam report aku yang terdahulu memberi kesan pada masa sekarang. Dan sbb
tu jugak la Sr Project Manager membebel kat aku supaya aku improvekan
sumber2 report aku supaya figurenya jadi lebih exact...

Dah la aku ni jenis pantang kena bebel dengan bos, mesti hati jadi tak
tenteram. Rasa seolah2 mcm kita dah buat sesuatu yang benar2 akan
memusnahkan career aku kt sesuatu tempat....tp disbbkan dateline pun dah
dekat, aku kuatkan jugak semangat aku utk menyiapkan report untuk bulan
June..

Alhamdulillah, akhirnya aku dapat siapkan jugak hari ni dan submit pada
Finance Department...bos aku plak suruh aku buat preparation utk report for
next month....segalanya kembali ok dan terpaksalah aku berkerja keras sket
utk mengembalikan reputasi aku..hehehe

0 Comments:

Post a Comment

<< Home