...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Monday, June 27, 2005

Nothing's Gonna Change My Love For You

Dalam tempoh beberapa hari ni ade jer masalah yang berlaku antara aku dgn
adriey. Ntahlaaa..kekadang tu mmg salah aku sendiri pun yang terlalu was
was dgn dia sedangkan dia ttp macam dulu. Pergaduhan semalam yang paling
teruk...sampaikan kpala otak aku sendiri dah blank...bukan melibatkan
kitorg sendiri ttp beberapa orang lain pun dah terjebak dlm konflik
tu....tp nasib baik tindakan pantas adriey yg cuba menyelamatkan
keadaan...dan aku nyaris2 membuat keputusan yang aku sendiri pun tak pernah
terpikir nak buat mcm tu terhadap dia...

Aku hanya mampu berdoa kepada Tuhan agar dapat menenangkan hati aku. Dan
memberikan aku akal fikiran yg sempurna dan membolehkan aku memikir yg mana
satuu betul dan yang mana satu salah....dan berikanlah aku panduan utk
berkomunikasi dgn betul sewaktu bersama adriey sbb dia tu jenis yang
terlalu sensitif sedangkan aku ni plak mulut main lepas jer...banyak ayat2
yg keluar dr mulut aku yang telah membuatkan hati dia terguris.

Dan moga2 perhubungan ini akan menjadi lebih bermakna hendaknya. Sampai
bila2 ponnnn.....

2 Comments:

At Mon Jun 27, 07:34:00 PM 2005, Blogger Unknown said...

hi Hazri, apa yang I nak katakan ni I dun think it will help a lot tapi..daripada experience I yang dah lama ber-relationship nih, i can say, u ols kan baru aje declare boifrens, right? Memang akan adalah tu gaduh gaduh nih semua. Tapi ingatlah, ianya akan mematangkan kita dalam menjalinkan hubungan sesama PLU. Yang penting, kalau ada masalah macam ini, you both gotta sit down and talk about it..bukan terjerit jerit dan accuse each other. Kalau ada kawan baik..lagi elok..boleh diorang bagi panduan dan ketenteraman pada u ols.
So, Adriey yg terlalu sensitif dan u ols yang terlalu naik angin nih...kenalah belajar untuk calm down sikit..that's what I have learnt after all these years...
Kalau nak tahu lagi..tanyalah..banyak sgt I songel kat sini..sorriii....

 
At Thu Jun 30, 05:07:00 PM 2005, Anonymous Anonymous said...

Aku pulak yang dah lama tak ber-relationship ni nasihatkan pikir panjang sebelum buat sesuatu. Kalau ikutkan amarah tu memang le asyik ada jer benda yang tak kena dengan kepala kita. But loving is also understanding and give adn take.. so kalau sayang anak tangan-tangan kan... sayang bini tinggal-tinggalkan hehehe

 

Post a Comment

<< Home