...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Tuesday, November 23, 2004

boringnyerr

En mus takde kt opis hari ni. Ade meeting kat kl katanya.

Aku plak dari tadi dok prepare report yg nak kena submit next week.
Aku blur sket ari ni sbb benda tu aku tak berapa reti nak buat.
Nak Tanya bos dia takde plak..tensen betulll!!!

Tengahari kak dina call bgtau dia dah kluar dr ward.
Wargh, cepatnya…
Dia suruh aku dtg umah lepas keje sbb dia sunyi sesorang.
Lpas tu makan nasi pun termuntah.Erm, aku plak tak bole balik awal sbb ade keje yg belum settle lagi…
Serba salah aku dibuatnya..adakah suatu hari nanti perkara yg sama akan berlaku pada aku??


Ateh aku yg dok kl tu tetiba anto msg kat aku..aku terkejut gak sbb bunyi ayat dia lain macam..
Biasalah ayat2nya berkisarkan pasai keje.pasai jgn tinggal tikar semayang.pasai jgn boros.pasai jgn anto duit belanja kt adik banyak sgt, jgn biasakan idup adik dgn kemewahan, jgn lupa anto duit kt mak abah, dan lebih penting jgn lalai, duit banyak tapi lalai pun tak berkat juga katanya.
Dia plak skrang ni pun dok tgh menyimpan sbb tahun depan kalo takde aral melintang aku akan mendapat abg ipar baru.so maknanya tinggal aku jek la yg paling tua yang belum berkahwin dlm family aku..aduish., cam tak pecaya je!

Cakap pasai bab kahwin ni,
Aku rasa lain je.
Membe aku pun tadi ade call pasai nak ajak aku dtg ke majlis umah dia.
Mentang2 skrang ni musim cuti sekolah,
Masing2 sibuk nak mengawan ye.

Pada yg ade hati dan berangan nak berumahtangga tu, aku Cuma doakan agar kebahagian akan menjadi milik korang dan pasangan..
Aku?
Bole kawin ke…
Hehehe…
Susah nak cakap ek,
Perlu ke kawin,.,?? hahahahaa..
Soalan tu susah nak jawab oleh insan2 yg sama waktu dengan aku kan???

0 Comments:

Post a Comment

<< Home