...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Saturday, November 20, 2004

ku teruskan...

aku tersedar seawall jam 7 pagi,
kak amirA masih lagi erat mendakap tubuhku…
erm,sesekali berkeadaan begitu terasa seroonok dan bahagia jugak….
…teringat aku kisah2 bersama dgn org yg aku sayang suatu masa dulu..ops…
perlu ke nak diingat lagi?

…dakapan kak amirA makin erat,
aku tahu dia sudah terjaga ttp sengaja berpura2 tido ayam….
Tak lama lepas tu, aku menarik selimut menutup tubuh…
MALULAH!!$^$^%&@%#$$^

Jam 8 kak amirA bergegas bangun,
Dia nak kepejabat kul 9 ni…erm, aku biarkan dia keluar….


Aku plak, walau pun sepatutnya aku bercuti, tapi tetap nak kepejabat…
doddy ckp semalam nak buat keje sket ari ni,
aku pon plan follow jugak la…
doddy satu satunya membe aku yg tak pulang beraya tahun ni…..kg ny di sumatera..
masa kt opis, tetiba plak aku teringat ade majlis perkahwnan member kitorg ari ni…aku, doddy ngan rizzy plan nak pegi umah dia kt pontian…
malam balik rumah dlm kul 7 ptg…
lpas tu tertido sampai ke pagi….zzzz

0 Comments:

Post a Comment

<< Home