...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Friday, November 19, 2004

Penghulu Segala Hari

suasana di pejabat masih sunyi,
hanya aku, doddy ngan en mus je yg ade….
Lepas keje trus belah, malas nak stayback lagi.


Mlm plak agak bosan di rumah,
Entah kenapa tetiba aku teringat pada kak amirA.
Erm, best jugak kalo ajak kak amirA tido rumah,…malam jumaat la katakan,


Dlm kul 10 dia dtg, lepak jap tgk tv,
Pas tu aku ajak dia minum kt mamak stall…

Masa minum tu dia banyak borak,
Walaupun baru kenai ngan dia,
Tp dia nampak ok….
Er, tiba bab kisah idup dia,…aku jadi sedih plak….dia anak yatim, banyak merantau…kampungnya di Gemas di tinggalkan demi kekecewaan yang dilemparkan oleh keluarga angkat dia…dan macam2 lagi kisah suka duka dia…
Terasa diri aku menjadi hos rancangan Bersama Anita gitu…

Lama2 bosan lepak kt situ,
Aku decide nak balik…

Kak amirA nampak penat, aku suruh dia tido dulu…
Lepas tu aku plak yg rasa ngantuk,…

Erm,
Sejuk plak malam ni….nasib baik dia ada, bole jadi bantal peluk aku….hehehhe…aku tak sedar kami tertido………

0 Comments:

Post a Comment

<< Home