...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Wednesday, November 17, 2004

Raya - Part 4

4 Syawal 1425 H

alamak!

kena keje daa????

malessss nyerrrrrrrrrrrrrrrr........................

apa?
dah kul 11?

erm......ok la.....cukup la setakat hari ni weblog aku yg sempat aku taip, nak sambung keje balik.................

tetiba abg din call, malas nak angkat..........tp kesian plak..........dia tanya aku kt mana...terpaksalah aku menjawab dah sampai ade kt JB.......erm......mlm ni mesti dia ajak dtg umah dia............................pegi jek la kottt????



Epilog:

"Sesungguhnya hari raya tahun ni merupakan salah satu peristiwa yg menarik sepanjang hidup aku......................
segala pengorbanan aku suatu masa dahulu sudah menampakkan hasilnya.......kebahagian yg aku nikmati sekarang ni adalah hasil kisah suka duka yg aku lalui suatu masa dahulu..........dan aku pasti akan melangkah setangga demi setangga sehinggalah sampai ke anak tangga yang terakhir.......
terpulang pada Tuhan untuk menentukan kesudahan episod kisah hidup aku..........aku tetap akan mengikut segala jalan ceritaNya dan skripNya kerana dialah Pengarah Maha Baik di alam ini.......terima kasih kepada semua pelakon yang menjayakan kisah hidup ini. Segala jalan cerita, watak2, lokasi dan nama di dalam filem ini menggunakan nama sebenar dan memang ada kena mengena dengan insan yang masih hidup atau sudah meninggal dunia. Tamat........"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home