...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Monday, November 22, 2004

Rescue 999

Seawal pagi aku bangun, siap sedia nak g jengok kak dina kt ward.

Lepas tu sambung keje.

Ari ni pikiran aku kusut sket.

Tak tau kenapa.

Maybe keje banyak or pikirkan sgt pasai kak dina.

Er, bebudak kt opis ari ni membincang isu gay yg berleluasa di mesia.

Ade yg sibuk bercerita ttg kehebatan kl. Syurga gay. Ade club gay, ade b boy, ade sauna.. ade yg cite penah masuk bb ngan membe dia yg str8…arghhhhh…perlu ke isu cam tu dijadikan buah mulut? Yg bercakap tu plak semuanya lelaki. Gay ke diorg tu semua? Aduishh…aku dok diam je..malas nak masuk campur..kang tak pasai aku plak yg kena..i know what I did last year in kl..hehehe

Aku tak kuar lunch sbb nak tgk kak dina sekali lagi kt ward.
Dia kata ptg nye nak dioperate.
Erm,kesian dia.
Dah la idup sebatang kara,
Ade adik pun serupa takde, datang jenguk dia sekadar nak anta baju. Apa jenis orang daa…

Lepas keje aku pegi lagi jumpa dia.
Tgk progress dia dah ok. Dr kata ade ulser pada usus dia…macam2 penyakit ade kt dunia ni kan.

Aku tak bole lama dok ngan dia sbb aku nak pegi giant. Beli barang sket.

Lpas tu aku dating ward balik sama ngan kak wan.

Borak punye borak dah kul 11 mlm…

Aku ajak kak wan balik. Meninggalkan kak dina keseorangan..

Sedih aku tengok dia…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home