...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Sunday, November 21, 2004

weekend datang lagi!!!

weekend datang lagi!!!

seperti kebiasaan schedule ari ahad bermula agak lambat…
pukul 9 terbangun…
lepas tu cuci keta kejap…my lovey dovey car tu dah bunyi macam2…anak ayam ade, anak itik ade…aku tak tau nak buat apa lagi la…tp aku ttp sayangkan kete aku tu sbb itulah 1st car aku sepanjang aku idup.,..aku repair balik mana2 skru yg dah longgar, biar bunyi2 takder lagi.

sambil cuci keta, kak wan sibuk dgn taman barli yg diusahakannya di depan rumah..sambil borak2 tu, kak wan terperasan ade sarang tebuan atas pokok yg ditanammnya, nasib baik sempat nampak, kalo tak tak pasai kitorg kena kejar dek tebuan kt situ…


lupa nak bg tau,
kt rumah ade penghuni baru,
bole la aku perkenalkan sebagai boy jer.
-ex boipren kak wan….erm, orgnya mmg cik jan abis, tp aku tak bole terima sgt style dia, sbb dia lebih kepada dunia rempit,maksud aku style dia kasar sket….
Bila aku tgk dia, teringat aku kt bad,….tp bad tu baik sket je kalo nak compare ngan si boy ni….

Aku tak kisah pasai dia,
Asalkan jgn nak kacau idup aku sudah laa…..

Tengahri tu ‘kak dinA’ call ajak pegi JB…
Er, malas rasanya nak kuar, tp bila dia ckp dia nak belanja aku tgk wayang, aku pon agreed jek la

Ptg tu kitorg tgk citer I know wat u did last raya.
Terus terang aku ckp yg aku tak brapa suka tgk filem melayu kt wayang,
Tp bila kenangkan ‘kak dina’ yg begitu surprise nak tgk citer tu, aku pun follow je…
Drp 5 bintang, aku bole bg 1.5 jer..utk filem tu, bole???

Kitorg balik umah dlm kul 6 ptg…


Tengah malam tetiba ‘kak dina’ call…mengadu sakit perut..aku bergegas ke rumah dia..anto dia pegi hspital.
Kena tahan masuk ward.

Erm,risau gak aku.
Dalam kul 1 kak dina kena inject tido…tak lama lepas tu aku balik tak tahan ngantuk meninggalkan kak dina bersama mimpinya….

0 Comments:

Post a Comment

<< Home