...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Thursday, March 10, 2005

The Maze and Dek Non

Seperti kebiasaannya, tak perlu lagi aku terangkan di mana aku pergi bila
sampai hari Rabu. ;)

Sesampai kat sana, aku berkenalan dgn Abg Am. Dia ni Malaysian tp kerja kt
Singapore. Umo dah lewat 30 tahun tapi still nampak muda. Married already
tp aku tak kisah sgt sbb aku tak perlu nak memikirkan pasal status
perkahwinan dia. Bukannya aku nak making love dgn dia tp just for ONS.
Hehehe...

Having sex with married guy mmg tak sama dgn yang belum kawin. Style
romance dan gak steps yg di lakukan oleh Abg tu mmg mengasyikkan sekali.
Memula jumpa tu dia buatkan aku coffe ngan roti bakar. Dia ajak aku makan
dlm private room. Sambil borak sambil makan lagi seronok. Lepas makan tu
barulah ade adegan sensored yang tak perlu lagilah aku nak ceritakan satu
persatu disini. Erm, tapi yg paling best, bila dah abis 1st round tu Abg
buat massage kt badan aku. Dah lama tak buat rasa best giler. Lama jugak
kitorg dalam tu dan tak sedor rupanya jam dah dekat kul 8 malam. Aku
mintak diri kat Abg dan pergi ke shower room.

On the way ke shower room tu, aku terpaksa melalui lorong2 suram yang
sengaja di bina berliku dan bersimpang supaya suana tu nampak besar. Dalam
perjalanan tu aku nampak bebayang manusia yg meraba aku. Dari segi rupa dan
susuk tubuhnya mmg menarik perhatian aku. Rupanya mamat ni mmg pernah aku
kenal sebelum ni tp belum pernah ade hubungan lagi. Dia offer aku mandi
sama2 so aku pun follow jer la dia. Lpas mandi dia ajak aku ke private
room. Then bermula sessi suai kenal dgn lebih mendalam. Seterusnya, bermula
lah adegan2 ranjang yg mana akhirnya aku telah menyerahkan ciktut aku
kepada lelaki bernama Azmi tu.

Jam dah menunjukkan hampir 10 mlm. Azmi mengajak aku keluar dan minum di
warung berdekatan. Kitorg amik masa setengah jam berborak kt sana dan
selepas bertukar2 nombor telefon, barulah kitorg bergerak pulang.

Ijan plak yg kebetulan ada di sauna nak menumpang aku balik sbb dia tak
bawak kereta. So aku on jek la, tapi sebelum tu kitorg singgah makan kt
Restoran Dek Non. Owner nye PLU dan semua staffnya nampak begitu PLU.
Sebenarnya Abg Din yg introduced tempat ni kat aku beberapa hari yg lalu
dan dia pun kenal dgn Abg Fauzi (owner tu). Decoration yg depa buat kt
restoran tu mmg menarik. Sesuai sangat dgn status PLU yg dimiliki pengusaha
dan pekerjanya. Ade air terjun, taman bali, lampu handmake ala IKEA, dan
gak yg penting ade stage ala Blu Bar dan gak karaoke. Walaupun barang2
decor tu drp benda terbuang, tp nampak menarik sgt bila dihias sebegitu
rupa.

Masa aku sampai ade la abg2 yg dok menyanyi. Mmg kebanyakannya bersuara
sedap tp tak kurang jugak yg sumbang. Aku mintak Ijan nyanyikan satu lagu
utk aku. Dia pun apa lagi, disorongkan mikrofon ke mulut dia pas tu
berkemundanglah suara dia. Nasib baik ok.

Tak lama lepas tu kitorg decide nak balik sbb dah nak masuk jam 12 tgh
malam.....

1 Comments:

At Thu Mar 10, 01:32:00 PM 2005, Anonymous Anonymous said...

aiyoyo nama watak-watak siri kali ini begitu dekat dengan aku..

 

Post a Comment

<< Home