...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Monday, February 28, 2005

Happy Besday to Me!!!

ari ni 28hb February .....

genap umur aku yang ke 25 tahun, walaupun dalam sijil kelahiran aku
menunjukkan aku lahir pada 29 Feb, tp disbbkan tahun ni takde 29hb dlm
calender, nak tak nak terpaksalah aku terima hakikat..

ramai officemate yang wish happy birthday. tp blom ade tanda2 org nak bg
hadiah...kekeke....biasanya membe baik aku si 'ejai' yg slalu bagi tapi
tahun ni mungkin dia sibuk dgn kerja kt KL. masa besday dia bulan 9 tahun
lepas pun aku tak bagi apa2 kat dia, padahal selama aku kenal dgn dia sejak
di kampus lagi aku mmg tak miss nak bg dia something. hadiah paling
bernilai yg aku penah bagi kt dia adalah jam tangan. dan aku bangga sampai
sekrang jam tu masih elok dalam simpanan dia. dan aku bangga sangat kalo
dia pakai jam tuh...

diam tak diam aku dah makin bertambah dewasa. tak sedar umo dah makin
meningkat. adakalanya aku risau bila mengenangkan hari2 yang akan datang.
moga2 Tuhan akan makbulkan segala doa aku dan berharap aku akan memperoleh
kerja tetap supaya aku dapat hidup dgn lebih sempurna. mission aku adalah
aku nak capai segala apa yg blum ditunaikan dan selewat lewatnya segalanya
akan aku kecapi bilamana umur aku dah mencecah 30 tahun...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home