...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Saturday, March 05, 2005

Dia Dah Tau Sapa Aku

Defli dah tau sapa aku.

Itulah apa yang terjadi pagi tadi.

Sabtu pertama sepatutnya aku bercuti tapi dah janji ngan Defli yg kitorang
nak berkerja jugak. Semasa tengah kerja Defli bertanyakan aku pasai The
Maze, aku sebenarnya malas nak cite sbb aku rasa mmg dia nak cuba korek
rahsia dari aku. Aku pun buat biasa je tp disbbkan dia desprate sgt nak
tau pas tu beriya ajak aku pegi petang ni ke sana, so aku pun bglah 'clue'
yg mengaitkan tempat tu utk gay.

Aku tak mengaku yg aku ni gay tp drp percakapan aku mmg dia bole paham.
Memula aku mmg segan tp dia dah cite jugak pengalaman dia. Dia ckp masa dia
kt Jakarta mmg dia dah biasa berkawan dgn org cam tu. Dia pun ade kawan
baik yg sebegitu. Pernah masuk nite club kt sana.

At the end of the story, aku bertanya kan dia satu soalan maut.

"Kamu ni gay jugak ke ?" dgn penuh confident dan macho aku menyoalnya.

"Nggaakk!" jawabnya ringkas sambil menaip keyboard computer. Maybe dia tgh
concentrate dgn kejenya. Aku plak malu malu sbb pada aku soalan tadi tak
sepatutnya aku directly tanya pada dia.

"......kenapa, kamu masih memikirkan pasal perkara tadi ker? Tak perlu
risau la hazri, saya open minded. Bole terima sesiapa
sahaja...............atau kamu lebih suka saya jadi gay ke?" Defli
menyambung kata katanya. Mungkin dia tau aku tak puas hati dgn jawapannya
memula tadi. Tak lama lepas tu dia menyambung lagi kata katanya.

"Saya mungkin gay jika saya jumpa dengan lelaki yang saya suka. Tapi lelaki
tersebut masih belum saya temui,"

Aku terdiam kejap lepas tu. Cuba memikirkan apa maksud di sebalik statement
dia yang terakhir tu.

Confuse kan??

5 Comments:

At Sat Mar 05, 08:35:00 PM 2005, Anonymous Anonymous said...

ermm aku rase kalau dia kata mcmtu, sah gay ler. Ko nyesal ke jawap "Ngaak" tu. ekeke. Kalau aku mungkin ckp "I dont know, maybe I'm gay, maybe I'm straight, maybe I'm not decided yet. What about u?". Kasik dia confuse sama macam dia buat ko confuse.

 
At Sat Mar 05, 09:29:00 PM 2005, Blogger ? said...

aku dah tak kisah apa dah. sbb dia bole terima aku. tp sejauh mana yg tersirat dlm hati dia aku sendiri tak tau. aku sebenarnya malu gile, apatah lagi ade org sedepartment yg tau about personal life aku. nak tak nak kena ngadap muka dia jugak.

 
At Mon Mar 07, 06:22:00 AM 2005, Blogger Unknown said...

baguslah tu, you have made communication! Like taufix said, sahlah dia ni pun PLU tu..takkan lelaki str8 nak gi maze & berani cakap camtu! Rasa rasa ada can tak u dan dia ber-couple? Heheheh

 
At Mon Mar 07, 09:59:00 AM 2005, Anonymous Anonymous said...

yg mane satu jantan tu dlm gambar ko.

 
At Mon Mar 07, 10:50:00 AM 2005, Anonymous Anonymous said...

aa'aa, yg mana satu? yang pic atas sekali tu ke? ke yang baju belang2 tu? confuselah..

 

Post a Comment

<< Home