...hari ini, esok dan selamanya....

"kadangkala, kehadiran seseorang membuat dunia lebih bermakna..."

Tuesday, April 26, 2005

Meeting With GM

Hari ni perasaan aku begitu berkobar-kobar. Mana taknya HOD aku pegi UK
buat factory visit, nak tak nak as only one person yg in charge benda yg
aku buat, terpaksa la aku directly yang kena attend meeting dgn General
Manager. Monthly meeting tu di adakan seperately bagi setiap projek. Macam
projek aku plak, aku la yang menjadi wakil di samping Sr Project Manager yg
jadi back-up aku.

Selama 2 hari aku siapkan paperwork yg bole aku present pada GM. Sr PM aku
plak sibuk suruh aku buat macam macam. Semata-mata nak cover dia tu...2
hari aku tido jam 2 pagi...semata2 nak siapkan keje tu semua.

Meeting jam 9.30 tadi memerlukan kekuatan yg paling tinggi selama aku keje
kt company ni...sebelum ni aku jarang dan tak penah lagi join meeting dgn
'org-org besar'...apa lagi darah gemuruh aku pun mendadak naik.....betul2
rasa mcm dlm The Apprentice plak..ekekeke.....nasib baik laa Donald Trumph
tu tak fired aku...aku dah buat apa yg terbaik....tp yg aku sedih bukannya
dia nak go through paperwork aku, tapi tengok2 mcm tu jer...yg lain2 tu
diorg berborak sesama sendiri...bengang sungguh aku..

Tapi semuanya dah berlalu, takde apa yg nak pikirkan lagi...itu lah detik
paling nervous selama aku keje kt sini...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home